White Moustache

Tuesday 13 November 2012

Flutter oh my stomach,

 tak tahulah sama ada tajuk dia berkenaan dgn isi yg ada didalamnyaa....
ok,the story begins,
Date : 13/11/12
Time : Around pukul 2 mcmtu

IFOUNDSOMEONEACTRACTTIVEEEE
at the mall
yeash mmg riddiculous and gedik kan
but mcm ni,,, tengah tengah xda mood pergila solat jap kat surau dlm shopping complex tuh..dah siap semua semua kena tunggu mak nak habis solat dekat luar surau
tetiba dengan tidak semena menenya (?) ada sorang mamat ni nak meluru dekat arah aku
aku elaklah apalagi nasib baik tak terlanggar,.mak aku dah keluar drpd surau pastu nak kena tunggu ayah aku pulak solat sbb tadi dia jaga adik aku.mak aku pulak suruh tunggu dekat sebelah tempat mamat tuh wehh maluu aku haha.aku taknak aku cakap nak jalan jalan dgn adik aku LALALALA ..pastuu dia macam tengok je aku MALU WEH MALU .....(perasan bebenor)
bila dia dah pegi tempat lain aku pon duduk la dekat tempat yg mak aku suruh duduk tu.tengah melayan fikiran tetiba je dia lalu dengan bebrapa orang budak perempuan nak pergi mana entah  .dengan kasut dia yang menawan tu HAHAHA ,aku suka kasut dia.lol..tapi tapi tu je lah.and then
dengan xda mood nya aku terpaksa balik.stress betul






No comments:

Post a Comment